my new jacket

rakkaustakki
rakkaustakki
rakkaustakki
rakkaustakki
rakkaustakki
Tänään iskä kävi hakeen mun rakkaustakin kotiin. Mulla pelotti että jos tää ei ookkaan sopiva, mut ihan turhaan ku tää istuu täydellisesti! Oon tosi tyytyväinen et löysin jo nyt täydellisen talvitakin, koska aikasempina vuosina oon ollu aina vähän myöhässä ja sitte ku oon tajunnu alkaa ettiin sitä takkia nii kaikki koot on loppunu. Eikä hintakaan ollu tosiaankaan paha, ku alunperin se oli sen 50€ josta -20% nii hinnaksi jäi vaan 39,95€. Tää on siis micksistä, vero modan lottery jacket. Noi kuvat ei ehkä tee ihan tolle takille oikeutta ku se näyttää vähän oudolta noissa kuvissa mutta luonnossa se on tosi kiva! Oon niiiin ilonen, en malta oottaa että ilmat viilenee niin että pääsen käyttään tätä!
Mitä tykkäätte?

17 kommenttia:

  1. Toi on ihana <3 Koko ajan nään tosi ihanii talvitakkeja & alkaa ärsyttää mun takki, miks piti ostaa se jo )':

    VastaaPoista
  2. ihana:)! kuinka vanha muuten oot?

    viqq.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Oi samanlainen takki ku mulla! Ostin just pari viikkoo sitte vähän heräteostoksena ku oli niin "halpa" ja kiva! :) Ja hui sää oot saanu viel tarjouksen tuosta. Onnea uudesta rakkaasta :D

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. tosi ihana takki,sopii sulle hyvin! :--)

    VastaaPoista
  5. tää kyssäri ei nyt liity yhtään mihinkään mutta mitä fonttiä käytät? :D

    VastaaPoista
  6. Oon lukenu sun postauksia nyt vähän aikaa anonyyminä ja saanu susta tosi huonon kuvan. Sä vaikutat siltä että saat kaiken mitä haluat ja kyllä isi ostaa niinkö? Oot varmaan kotona lellitty pilalle ja tuskin edes kunnioitat mitä saat. Myöskin bloggaaminen 550Dn massakameralla on ihan perus tämmöisissä nykyblogeissa, joihin se 200 lukijaa on oikeen ihana ja uus juttu, toivon sydämestä että susta tulis erilainen etkä hehkuttaisi jokaista vaatetta mitä saat tai ostat. Aikusena varmaan mietit miten ihmeessä äiti ja isä on voinu maksaa kaiken ja sä myöskin täällä blogissa vingut turhanpäiväsestä ja kirjotat tosi ärsyttävällä tyylillä, jonka varmaan moni muukin lukijasi tai muuten vaa blogia seuraava tyyppi on huomannut. En tarkoittanut tätä mitenkään haukkumiskommenttina, vaan enemmän kehottavana, jos jatkat tuommosta käytöstä ja puhetapaa ja muutenki tuommosta ''ylimielistä'' leijumista kaikkien ostoksien ja tavaroiden suhteen, niin moni lukija hylkää varmaan tän blogin. Haluan sulle vaa hyvää jatkoa, enkä tarkoittanu haukkua tai moittia, mutta kerroin van oman mielipiteeni sinun blogista ja siitä minkälainen olet. Toivon että tämä sun blogi joskus muuttuu erilaiseksi ko semmoseksi hehkuttavaksi mitä saat ja ostat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en todellakaan ole lellitty enkä todellakaan saa kaikke mitä haluan :D ja mä kyllä osaan arvostaa sitä mitä mulla on ja mitä saan. mä en kyllä todellakaan mielestäni mitenkään "hehkuta"(?) täällä mitään mitä oon saanu. eri asia jos oon saanu jonku tosi kivan, isomman jutun, tyyliin uus kamera. kyllä nyt sitä saa hehkuttaa, jos siitä on tosi ilonen ja innostunu, ku mä en kuitenkaan leiju tyyliin "isi osti mulle kameran joka makso tonnin ihihiiihi kattokaa kaikki". ja mitä pahaa siinä on, jos esim. on ilonen jostain uudesta kivasta paidasta vaikka? ihan normaalia mun mielestä, siis saahan sen nyt ilmaista jos tykkää jostain, ku mä en kuitenkaan todellakaan oo sellanen joka mitenkään leijuu millään. ja mun blogissa on viimeaikoina ollu paljon vaatejuttuja, koska haluan mun blogiin enemmän muotiblogimaista sisältöä esim. tyyliin liittyen. ei mun blogissa edes ole paljoa vaatejuttuja verrattuna muihin blogeihin. mut mä todellaki ihmettelen tota sun väitettä että "leijun ja oon ylimielinen" koska mä en todellakaan tee niin enkä oo sellanen. ikävää, että oot saanu musta ihan vääränlaisen kuvan. harmi jos et tykkää mun kirjotustyylistä, mä kyllä pyrin kirjottamaan tätä blogia positiivisella asenteella enkä omasta mielestäni vingu kuin jostain satunnaisista ikävistä jutuista. ja viime aikoina tää tekstin tuottaminen on vähän tökkiny niin senkin takia mun kirjotustyyli on saattanu ärsyttää :)

      Poista
  7. tois sopii sulle kyllä aivan täydellisesti! :)

    http://anni-exceed.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. ompa ihana takki! :) Onko se niinku vihree?

    http://aipsanblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ku toi on ihan musta, toi kuvien muokkaus vääristää näköjään väriä :)

      Poista
  9. Ompa kiva takki!! :) mitä kokoa se on?

    VastaaPoista
  10. ihana takki! oon tilaamassa samanlaista netistä, mutta en oo yhtään varma onko xs vai s parempi. minkä pitune oot ja mikä vaatekoko paijoissa sul on? kiitos tosi paljo jos viittit kertoa, auttais paljon! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8