monday

mondayy mondayy mondayy mondayy farkut dr. denim paita h&m liivi h&m koru guess mondayy Joudun tekeen tän postauksen tosi kiireellä, koska kahen minuutin päästä pitäs jo lähtee reeneihin. Eiliset reenit oli aivan kamalat, kaikki oli tosi väsyneitä eikä mikään onnistunu, stuntteja tuli alas enemmän ku viime vuonna yhteensä. Ja kaiken huippu oli se että yks basketti lens oikeen mukavasti suoraan mun päälle ja sen takia mulla on yläselkä ja niskat paskana ja ihan kauheeta tuskaa kantaa laukkua koulussa :-D Ja leirille pitäs lähtee parin päivän päästä... Meillä oli tänää koulussa 1500m juoksu ja tulokseksi tuli 6,40. Oon tosi tyytyväinen, koska viime vuonna mulla tuli 7,30 eli paransin viime vuodesta 50 sekuntia! Ja sain numeroksi tuli ysi ja sain lakupatukan koska paransin eniten meiän liikkaryhmästä :-D

17 kommenttia:

  1. Toi guessin koru on upee!!:) oon kade

    VastaaPoista
  2. miks sul on aina noi samat housut ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon mä käyttäny niit sinisiiki nyt viime viikkoina :)

      Poista
  3. voiku oot jälleen kerran kauniina!:) ja toi liivi on tosi kiva(:

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana asu sul & vitsi sä juoksit hyvin !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja oon itekki tosi tyytyväinen :)

      Poista
  5. kuka susta ottaa kuvia? oot tosi nätti ! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otan melkeen aina kaukolaukasimella ja joskus harvoin kaverit ottaa :)

      Poista
  6. Sulla on kiva blogi ja oot tosi ihanan tuntunen.
    Harmittaa vaan et nää kaikki postaukset on tosi samanlaisia. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) tiedän, mut koitan tehä mahollisimman paljon erilaisia postauksia, nytki oon kuvaillu videoo :)

      Poista
  7. aivan ihanat vaatteet !! :) ja oot tosi nättti c:



    http://mustremember-yolo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Sun blogi on ihana ja tää on mun yksi lempiblogi!(:

    http://now-tomorrow-and-always.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Minkä kokonen toi karvaliivi on?(:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8