I know, I know it's been a while I wonder where you are, and if you think of me

tiistaii tiistaii tiistaii tiistaii september Jos ihmettelette et miks mulla on ranskanlippu poskessa nii meillä oli tänään koulussa joku kielipäivä seiskaluokkalaisille ja siellä mun luokkalaiset maalas kasvoihin lippuja ja ne hyökkäs munki kimppuun niitten maaliensa kanssa :-D Noei vaan oli ihan kiva päivä koulussa, vähän sellanen normaalia rennompi. Harmittaa ku en ottanu kameraa mukaan kouluun ku tänään olis saanu niin kivoja kuvia ja ois tullu vähän vaihtelua kuviinki. Tästä lähtien mä lupaan ottaa sen mukaan useammin. Meillä on tällä viikolla väriviikko, eli värit mihin pitää pukeutuu tiettynä päivänä. Eilen oli valkonen päivä ja mulla oli mustaa päällä ja tänään oli musta päivä ja mulla valkosta :-D Eilisten harkkojen jäljiltä mun selkä- ja niskakipu on pahentunu ja en pysty kääntään päätä ilman että sattuu tosi paljon. Mulla on sellanen tunne että tänään sattu jotain hassuu josta mun ois pitäny kertoo täällä mut en vaan millään muista mitä! No ehkä mä kerron sen sitte joskus jos muistan sen vielä... Nyt mun ei oikeestaan pitäs olla koneella vaan mun pitäs lukee uskonnon ja fysiikan kokeeseen mutta jotenki tää koneella olo houkuttelee paljon enemmän :-D

10 kommenttia:

  1. miks sulla on toi sama lehtikuva täällä uudestaan :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D koska en muistanu että olinko jo laittanu sitä tänne

      Poista
  2. Sun vartalo on oikeesti ihan täydellinen ! Ja Sun blogis on yks mun lemppareista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, no höpöhöpö se mikään täydellinen oo :) kiva kuulla! :)

      Poista
  3. Ihana blogi :-)oot kaunis ja niinku aikasemminki sanottíi sun kroppa on täydellinen!

    http://ninaablogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) haha ei se oo mutta kiitos :)

      Poista
  4. Tunnetsä Sharon nimisee tytön? lp

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi, jään seurailemaan! :-)

    Käy myös kurkkaamassa mun blogi jos kiinnostaa :-)

    www.jenna-becauseofyou.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8