fall must haves

fall must haves

1. Haluun ehottomasti uuden parkatakin täksi talveksi, joku just ton värinen ois kiva ja muutenki toi ois aika täydellinen!
2. Oon kuolannu tota H&M:n laukkua aivan liian pitkään, ja mun on pitäny ostaa se jo ajat sitte, mutta aina ku oon käyny H&M:llä nii sitä ei oo ollu enää siellä... Ajattelin tilata sen netistä tässä kohta jos sitä ei huomennakaan oo siellä.
3. Jotku uudet nilkkurit ois aivat ihanat, ei ehkä ihan jeffrey campbellit mutta jotkut ton tyyliset ois kivat, vähän halvemmat vaan :-D
4. Haluun myös uusia tollasia tuubihuiveja, muissaki väreissä ku pinkkinä mikä mulla on jo.
5. Haluun ton tyylisiä paitoja, kokeilin tota kerran mut se oli kauheen iso joten kauppaan jäi :(
6. Mulla on iskeny nyt joku kauhee paitamania, haluun uudistaa mun toppi- ja paitavaraston täysin koska mulla on vaan vanhoja ja tylsiä vaatteita.
7. Haluisin kellon, vaikka en luultavasti ees muistais käyttää sitä ja olisin aina silleen "Paljonko kello on?" :-D Noi on vaan niin ihania, Jetsetin Addiction ois kiva.
8. Guessin korua oon halunnu jo kauan, oon monta kertaa käyny liikkeessä kokeileen sitä mut en vieläkään oo ostanu sitä, en tajuu itekään miks. Luultavasti siks koska tiiän etten tarvis sitä, muttaku se on vaan niin kiva enkä tiiä että mihin muuhun käyttäisin sen 100€ lahjakortin.
9. Haluisin myös karvaliivin, ku sitä ois niin kiva yhistellä kaikkiin paitoihin ja koruihin ja se lämmittäiski mukavasti! + se pelastais mut siltä ikuiselta peruspitkähihanen-tyyliltä.
Mitä mieltä ootte tällasesta vähän erilaisesta postauksesta? Ajattelin alkaa tekeen tällasen must haves-postauksen joka kuukausi, ku mulla on niin paljon vaatteita mitä haluaisin & ideoita pukeutumisen suhteen ja haluisin jakaa niitä teidän ihanien lukijoiden kanssa :)

10 kommenttia:

  1. kiva kohan vaan kerrot että mistä toi parkatakki - ja noi paidat on:) hm kenties nekin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. parkatakki on joku kallis merkki, pinkki paita H&M ja toi ristipaita nelly.com :)

      Poista
  2. tää oli kiva :-)!
    ja ihania noi kaikki tossa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva et tykkäät! jep nii on, pakko saada noi kaikki! :-D

      Poista
  3. Mulla on melkee tollane samanlainen parkatakki (: ihanii juttuja tossa!

    VastaaPoista
  4. Ihana toi takki!(: onko se minkä merkkinen?! mulla on muutes toi hm laukku:)
    http://now-tomorrow-and-always.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hilfiger denim :)
      http://www.polyvore.com/greta_hooded_parka/thing?id=64133447

      ää ei oo reiluu, mäki haluun ton laukun! :(

      Poista
  5. Ooo mäkin voisin haluta noi ihan kaikki!! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8