there is no one like me

wednesdayy
wednesdayy
wednesdayy
wednesdayy
Tänään oli ihanan lämmintä, mutta taas suurin osaa vapaa-ajasta meni teoriatunneilla istumiseen, mä nimittäin istuin tänään 3 teoriatunnilla putkeen. Mutta nyt on teoriaosuus käyty, ja seuraavaks oliski sitte ajotunnit ja kokeet sun muut. Mä tosiaan toivon että siinä hakemuksen käsittelyssä ei menis kovin kauan, mä en nimittäin tunnetusti tykkää odottamisesta ja menee jo hermot sen 50mm kanssa, joka ei vieläkään ollu tullu Anttilaan. Nyt mä päätin luovuttaa ja käyn ens maanantaina kattoon että joko se ois tullu. Ois kiva saada ees se kortti nopeesti, ku kaikessa muussa kestää niin tuskasen kauan. Nyt pitäs vaan opetella nuo kaikki liikennesäännöt sun muut, mulla on kyllä jo aika varma olo mut kattoo nyt et miten menee :-D
wednesdayy
housut zara paita only
Tällasella asulla liikuin kaupungilla, en siis ollu tolleen koulussa. Oli vaan pakko saada jostain ei-pitkät housut ku oli niin lämmin, joten päädyin sitte kääriin noi. Mun mielestä toi on ihan kiva yhistelmä, varsinki jakun kanssa.

6 kommenttia:

  1. oon niin kateellinen sun vaatteista! sul on nii paljon kaikkii hienoi vaatteit ja osaat yhistellä siit:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä oo, ei mulla oikeesti oo mitään vaatteita, tai ainaki tuntuu siltä :D no en nyt tiiä, tuntuu että oon ihan surkee yhisteleen mitään vaatteita keskenään :)

      Poista
  2. ihana asu sulla :) mullaki on ensimmäinen teoriatunti ens viikolla, ärsyttää ku kestäää niiiin kauan saada se kortti ! :D mut hei täs mun blogi käy kattoos jos kiinnostaa?:)
    http://sanseyhey.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) niimpä! juu mä käyn kattoon :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8