teoriakokeesi on... hylätty


kuviaa
kuviaa
kuviaa
Kävin keskiviikkona taas vaihteeks mummolassa syömässä ja mummo oli tehny mulle tollasen aivan ihanan jätskiannoksen! Siinä oli mustikoita, mansikoita, vadelmia ja suklaajäätelöä, nam oisin voinu syödä tota vaikka ämpärillisen Keskiviikosta vielä sen verran että hylättyhän siitä teoriakokeesta tuli :-D Ärsytti tosi paljon koko päivän, koska tiedän että oisin osannu sen oikeesti, mut menin vaan paniikkiin sitä aikamittaria tuijottaessa. Mulla oli tosiaan vaan yks virhe liikaa. Mut ei se haittaa, mulla on jo maanantaina uus yritys ja oon aika 99% varma et pääsen läpi.
fredaaag
fredaaag
fredaaag
fredaaag
Käytiin tyttöjen kaa eilen kaupungilla ja coffarissa ennen harkkoja, en löytäny taaskaan mitään... Mun on pakko päästä käymään jossain Oulussa tai jotain koska tuun hulluks ku täällä Rovaniemen kaupoissa on ollu jo 3 viikkoa ne tismalleen samat vaatteet koko ajan. Tai sitte oon ite vaan käyny siellä liian usein.
fredaaag
fredaaag
fredaaag
171 lukijaa! love you

20 kommenttia:

  1. Я люблю свой ​​блог! ♥

    VastaaPoista
  2. asutko sä rovaniemellä? :o

    VastaaPoista
  3. oi että toi jäätelöannos näyttää ihanalta! :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep ja se oli vielä paremman makusta! :)

      Poista
  4. Katoppa mun blogi! neaonparas-nea.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi ja kivoja kuvia! Onnee lukijamäärästä, sait just uuden täältä. ;-)

    VastaaPoista
  6. vitsi mä just rakastan shoppailla rovaniemellä, vaik ite asun kuitenki helsingissä :-D
    ja ihanii kuvia ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo kyllä mäki tykkään mut jos tosiaan käy kiertää samat kaupat 2-4 kertaa viikossa kolmen viikon sisällä ni tulee mullaki raja vastaan :D

      Poista
  7. Siis mulla kävi ihan sama juttu ton teoriakokee kaa. Menee vaa iha hulluu paniikkii ja kattoo vaa aikaa vaik pitäis vastata! se on nii hirveetä ! Mut nyt ku tiiät to tilantee nii se on seuraaval kerral nii paljo helpompaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D toivottavasti on! mut eniten ärsyttää ku se oli siitä yhestä kuvasta kiinni...

      Poista
  8. Onnea kokeeseen! :) Oih, toi jäätelöannos näyttää erittäin hyvältä! :) x

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8