otsikko unohtu

Tää päivä on menny melkee kokonaan mopojuttujen parissa, mä ääliö menin nimittäin varaan ittelleni teoriakokeen huomiseks, vaikka en osaa näitä kuvajuttuja vielä ollenkaan. 17 kertaa oon tehny ton testiteoriakokeen ja vaan 2 kerralla oisin päässy läpi :-D Ei hyvältä näytä kyllä tällä hetkellä ja oon huomen aamulla varmaan ihan paniikissa kun se koe on vielä klo 9 aamulla! Mutta tuntuu kyllä et pikkuhiljaa mä opin nää ja on sellane pieni
mahdollisuus et pääsisin sen kokeen läpi... Tänään en oon siis kerenny kuvaileen mitään kovin kummosta niinku kuvista näkee, tulin vaan päivitteleen pikasesti mut nyt taidan palata jo noiden harjotusten pariin!
monday
tiistai
tiistai

6 kommenttia:

  1. mää en päässy ekal läpi vaik osasinki ku menin nii paniikkii siin mut jos et pääse ekal nii tokal sitte ainaki! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä pelkään et mulle käy samalla lailla! D: toivottavasti pääsen läpi jo ekalla

      Poista
  2. Tsemppiä ja toivottavasti pääset läpi :)

    VastaaPoista
  3. reikä kainalossa !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on :-D oli vissii jo ostaessa mut arvaa huomasinko

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8