konfirmaatio

konfirmaatio
konfirmaatio
konfirmaatio
konfirmaatio
konfirmaatio
konfirmaatio
konfirmaatio
konfirmaatio
konfirmaatio
Eilen oli siis konfirmaatio ja rippijuhlat. Ite konfirmaatio oli tosi nopeesti ohi ja se puoltoistatuntinen tuntu vaan 15 minuutilta. Viini oli aivan sairaan pahaa ja ehtoollisella alko naurattaan. Kenkien kanssa oli ongelmia joten lopulta vaihdoin ne noihin toisiin. Sain paljon ihania kukkia ja musta otettiin varmaan sadoittain kuvia, nyt ei huvita poseerata vähään aikaa kameralle. Juhlat oli tosi kivat, söin ihan liikaa kakkua ja kaikkea tällasta ja sain tosi kivoja lahjoja, mm. 3 ristiä :D. Lahjat esittelen erikseen ja teen seuraavana postauksen rippikuvista.
dejavu
Ketkä tajus tän kuvan idean?

8 kommenttia:

  1. Eei vähän ihana toi mis oot isäs (?) sylissä! Ihan mahtava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha toi ei oo mun isä :-D oon tossa kuvassa (toi vanha)mun veljen sylissä joka on just päässy ripiltä :D

      Poista
  2. heei kerro toi idea!! mul käy tnää vähä hitaalla ja ärsyttää ku en tajuu ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tossa ekassa kuvassa mun veli on päässy ripiltä 12 vuotta sitte ja mä oon sen sylissä, joten me uusittiin toi kuva nyt tossa tismalleen samassa paikassa ku mulla oli konfirmaatio ja olin taas sen sylissä :)

      Poista
  3. Ooo, meikä tajus ton kuvat ennen ku luin kommentit! Ihana kuva, jotenki söpöä♥:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8