high heels high hopes

IMG_4321
10/8
10/8
Tänään oli kiva päivä, ku kokoajan ties että pääsee kohta viikonlopun viettoon. Koulupäivästä ei sen enempää, oli tylsää ja silleen. Koulun jälkeen kuvasin pikasesti noi ylläolevat kuvat kakella ja sitte suuntasin keskustaan äitin kanssa. Tarkotuksena oli ettiä mulle niitä silmälaseja, mutta yllätys yllätys ei taaskaan löytyny mitään mua(ulkonäkö) ja äitiä (hinta) miellyttäviä laseja. Yhet tosin oli, mutta empä usko että tuun niitä saamaan, koska mulla on vähän taipumusta ihastuu niihin kaikista kalleimpiin laseihin :-D Muuten oon sitte tänään hakenu paketteja postista, mm. mun nellyn tilaus, jossa oli mun konfiskengät, mut hei, eihän mun konfiksesta oo ku viikko. Tekis mieli pistää vähän palautetta nellylle noista toimitusajoista, noitten piti tulla korkeintaan 7 päivässä, ja oikeesti siinä meni 3 viikkoo... Mutta nyt ainaki tietää että jos aijot jotaki sieltä tilata nii tilaa kuukausi ennen ku tarvit niitä, ettei tuu samanlaista paniikkii ku mulla viikko sitten.
Noi kengät oli kuitenki aivan ihanat ja rakastuin niihin heti, vaikka ne oliki paljon korkeammat ku ootin. 12,5cm ei kuulosta paljolta mutta kyllä ne tuntu paljon korkeammilta ku mun vanhat 10cm korot. Mä hipsin ympäriinsä noi kengät jalassa varmaan puoli tuntia ja pakotin darijan
kuvaamaan mua noi kengät jalassa :-D Tässä ois vähän kuvia mitä otettiin pari tuntia sitte.
10/8
10/8
10/8
10/8
10/8
Ps. Arvatkaa kellä on huomenna synttärit?

15 kommenttia:

  1. noi kengät on täydelliset ! ja oot tosi nätti (-: http://itwaslikeadreamiida.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihanat korkkarit:) http://mylifeviafashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mistä noi korkkarit on, omistan kai samat. Ja hyvää syntymäpäivää (-:

    www.instylealone.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei ei hajuukaa missä semmonen kauppa on, omat on melko samannäköset biancosta :-D

      Poista
    2. joo siis nuo on nellyltä :)

      Poista
  4. ihanat kengät ! <3 itekki tykkäisin käyttää tommosia mut en osaa yhtään kävellä niillä vaikka oon yrittäny harjotella, mun jalka ei vaan totu tohon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, itekki rakastan noita, mutta menee noihin tottumiseen vähän aikaa, ku korkoa on kuitenki aika paljon :)

      Poista
  5. ihania kuvia ja tosi kiva banneri!:)

    VastaaPoista
  6. Tosi kivat kengät! Ja hei onneks olkoon:-)

    karoliinannn.blogspot.fi

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8