fabulous fifteen



Äitin pyynnöstä nuo biisit :-D
Tänään on siis mun synttärit, 15 vuotta tuli täyteen. Ei oo olo kyllä mitenkään erilainen, koska oon ajatellu jo monta kuukautta olevani viistoista ja oon monille sanonukki niin vahingossa :-D
myb-dayy
Aamu alko herkkuvohveleilla, muutamalla lahjalla ja parilla piitkällä puhelulla :) Oli huvittavaa ku veljen kanssa puhuessa lähti ääni ja suusta kuulu vaan pihinää..
myb-dayy
myb-dayy
myb-dayy
jakku pull & bear toppi only housut cubus huivi äitin
myb-dayy
myb-dayy
myb-dayy
Illalla käytiin tyttöjen kaa eka Wingstonissa syömässä, söin tosi hyvän juustohampparin ja tiramisua. Sitte sen jälkeen kuvailtiin vähän ja käytiin vuokraamassa leffat minkä jälkeen tultiin meille. Me värkättiin huulitatuointien kanssa (:-D), tehtiin naminami fondueta ja katottiin leffaa. Oli tosi kiva päivä, mut se vaan vähän ärsytti ku on vieläki nuha ja korvaa on särkeny koko päivän... Viime vuonna mulla oli maha kipee koko päivän, ja nyt oli korva ja kurkku, ei oo reiluu. Seki myös vähä ärsytti ku en tänään kerenny/saanu haettuu juttuja jotka olin suunnitellu että oisin ostanu synttäreiden kunniaksi! Mun nimittäin piti ostaa Guessin kaulakoru ja Canonin 50mm mutta timanttiset oli menny jo kiinni ja anttilasta oli loppunu tietty just kyseiset objektiivit... No, mä meen ostaan ne huomenna tai maanantaina, en malta oottaa että pääsen testaan sitä objektiivia!

14 kommenttia:

  1. Onnea synttäreiden johdosta!! :-)

    VastaaPoista
  2. Hyvää synttärii! (: Joo siis mullaki on aina jtn mun synttäreil se on nii ärsyttävää!

    VastaaPoista
  3. mä unohan aina et oot täältä rovaniemeltä x)
    ihana asu ja hyvää synttärii!

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mulla olisi mun blogissa niin sanottu palkinto!:) käy kurkkaan ja jaa eteenpäin! :))

    http://lifewithjennna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. nam mikä vohveli! Ja hei sulla on tosi kiva banneri=)

    http://dreamoffi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8