don't wanna break your heart wanna give your heart a break


Vilma tuli eilen oottaan mua koululle, jonka jälkeen mentiin meille grillailemaan ja sitte lähettiin polkeen nean luo. Nealta mentiin joen rantaan kuvaileen, tuli kyllä ihania kuvia tytöistä mutta musta ei, koska mun hiukset varjosti mun naamaa joka kuvassa, argh :-D Sen jälkeen meillä oliki jo harkat, niitten jälkeen olin ihan sairaan väsyny ja käsivarsissa oli varmaan 20 uutta mustelmaa (kiitti laura :-D)
17/8
17/8
17/8
17/8
17/8
17/8
Tässä vielä pari kuvaa mitä otin tänään.
17/8
17/8
ps.  150 lukijaa! ♥  kiitos

6 kommenttia:

  1. Ihana blogi!! Miten oot muute saanu tuon päivämäärän tuolla ylhäällä keskelle?? :D

    walonpisaroita.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) oon muokannu sen html-koodista, googlettamalla löytyy :)

      Poista
    2. Kannattaa googlettaa semmonen sivu ku "blogihelppiä", sieltä löytyy ihan kaikkea mahollista html-koodeista! :)

      Poista
  2. chekkaapa toi postaus, siel voi olla jotain kivaa ylläriä :-) : http://retardchance.blogspot.fi/2012/08/siina-pari-kuvaa-viimeviikolta-ku.html

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8