12/8

12/8
12/8
12/8
Tänään oon lähinnä ollu kotona, mulla on nimittäin vähän kuumeinen olo ja nyt on molemmat korvat lukossa :-D Katoin ton Love & other drugs-leffan mikä me vuokrattiin eilisillaksi, se oli tosi hyvä ja näin mut jouduin kattoon sen vähän kiireellä ku se piti käydä palauttaan. Olin tänään myös harkoissa, myöhästyin yli puoli tuntia koska en ollenkaan muistanu että moneltako ne alko. Harkoissa oli ihan kivaa, mutta meidän stunttiporukasta puuttu tyyppejä joten jouduin etariksi. Tänään oon ottanu aika paljon kuvia, ku oli niin hyvä ilma, mut tuntu ettei mikää niistä onnistunu(etenkään naamakuvat), nii näitä nyt tuli sitte vaan näin vähän ja loput on sitte iphonekuvia.
iphonekollaasi
1 myn synttäreiden viettoa tytsyjen kaa 2 naminami tiramisua 3 eilen menossa syömään 4 eka koulupäivä
iphonekollaasi
1 vika lomapäivä 2 vaahtokarkkikaakao
Huomenna meen muuten hakeen se 50mm jos niitä on jo tullu Anttilaan!

9 kommenttia:

  1. upee blogi,just jotain tällasta oon ettiny mun lukulistalle! sait uuden lukijan :)

    http://tesublog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. oi oot kaunis ja tää sun blogi on super ihana!! :---) ♥

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8