summercottage

mökillä
mökillä
mökillä
mökillä
mökillä
mökillä
mökillä
Oon nyt ollu täällä mökillä neljä päivää, ja oon vuorotellen tullu hulluksi ja toisaalta nauttinu täällä olosta. Mutta enimmäkseen oon kironnu mun huonoa tuuria. Sähköjähän täällä ei oo normistikkaan, mutta nyt aurinkopaneeliki on menny rikki joten ollaan täällä illat vietetty kynttilänvalossa, tuon aurinkopaneelin takia myöskään koneita ei oo voinu käyttää koska akkuja ei oo pystyny lataamaan, ja mikäs sen kivempaan ku juosta yheltä yöllä tunniksi autoon lataamaan iphonen akkua... Mokkulaki on temppuillu, sain nytki tässä tapella tunnin netin kanssa ennenku sain tän toimiin ja oli vähällä etten viskannu tätä konetta mokkuloineen päivineen järveen :-D Säätki on ollu tosi surkeita, täällä on satanu ja ukkostanu ja salama iski meiän mökin lähelle pari päivää sitte. Niinku varmaan melkeen koko suomessa täällä joensuussa on tosi kylmä, tälläki hetkellä mulla on collarit ja huppari päällä ja meinaan paleltuu tänne... Että ei oo ihan nappiin menny tää mökkireissu. Mutta onneks helpotusta on kohta luvassa, me nimittäin varattiin tänään meiän Tallinnan matka! Lähetään sinne ens viikon tiistaina ja ollaan siellä ja Helsingissä yhteensä 5 päivää :) Suunnittelen jo et mitä kaikkee kivaa aion ostaa sieltä ja lista on jo tooosi pitkä, saa nähä miten rahat riittää :-D Viru-hotellin superior class huone tuntuu varmaan taivaalliselta tällasen mökkikärsimyksen jälkeen...
Mites teiän loma on menny?

4 kommenttia:

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8