ripari kutsuu


aivan paras biisi :-D
Muokkailin tänään vähän ulkoasua, enkä jaksanu piilottaa blogia siks aikaa joten jos ihmettelitte että miks ulkoasu oli aivan kauhee nii se johtu siitä että vaihdoin blogimallia ja kaikki meni uusiks, tässä on menny pari tuntia html-koodin kanssa tuskaillessa.
KUVAPOSTAUS
haaste
Tää päivä on ollu tällanen laiskotuspäivä, mun ois pitäny siivota, laittaa ruokaa ja pakata. Arvatkaa teinkö mitään noista? Jätin siivoamisen porukoille, menin mummolaan syömään ja en oo vielä ees purkanu mökki- ja tallinnanreissun kamoja laukusta :-D Ärsyttää ku en oo saanu mitään tehtyä, ja tää ilta meneeki sitte sählätessä koska huomennahan mulla on riparille lähtö. Tällä hetkellä en oikeen haluais lähteä, koska en oo pitkään aikaan saanu nukkua ilman aamuherätystä, ja nyt kerranki ois hyvät ilmat tulossa nii rannallekki pitäs päästä. Mutta mä uskon kyllä että siellä tulee olemaan kivaa joten en ala valittaan. Mä oon riparilla ma-la ja oon ajastanu ens viikolle kaks postausta, ettei täällä tuu kovin hiljasta. Saa nähä että pystynkö oleen viikon ilman kommenttien tsekkailua kännykällä :-D
päivänasuu
farkut dr. denim toppi new yorker

8 kommenttia:

  1. hei pidä hauskaa siel ! (-:
    ja ihana toi toppi<3

    VastaaPoista
  2. tuo toppi ja nuo housut on aivan ihanat!:))
    nähää sunnuntaina!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti nea! :) joo niin nähään, tehän lupasitte vilman kaa tulla kirkkoonki? ♥

      Poista
    2. joo tullaan<3 mutta kattoo kuinka hehkeenä oon ko ollaan joskus aamuyöstä kotona:D

      Poista
    3. no ei se mitään kuhan tuut mun juhliin lahjan kanssa :) noei oikeesti, koita selvitä sieltä jotenki :-D ♥

      Poista
  3. Ihana toi toppi ♥ Kivat kuvat ja nauti riparista :D

    http://whatif-theskyfallsdown.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8