mökkielämää part. 2

mökkeilyy
mökkeilyy
mökkeilyy
mökkeilyy
Tulin taas vähän päivitteleen tänne samalla ku tein taas tilauksen nellylle :) Tilasin vielä pari rippimekkoehokasta ja yhet korkkarit. Ja kotona ootteleekin sitte se edellinen nellyn tilaus ja ne 10 mekkoa jotka tilasin :-D Ei vitsi haluisin jo päästä kokeileen niitä mekkoja mut saan ne käsiini vasta viikon päästä ku meen takas kotiin. Oon jo tosi innoissani siitä Tallinnan matkasta ku kerranki pääsee shoppaileen kunnolla! Jos teillä on jotain vinkkei missä kannattais käydä näitten Rocca al Marejen yms. lisäks nii kertokaa vaan, haluun koluta mahollisimman monta kauppaa läpi. Vähän vaan harmittaa ku Tallinnassa ei oo bikbokia tai hollisterii mut ehkä mä pärjään...

8 kommenttia:

  1. Tallinnassa on vissiinkin New yorker ja se on kuullemma tosi kiva kauppa:-)

    VastaaPoista
  2. Hei kiva blogi:) Millä ohjelmalla oot tehny ton bannerin ja miten :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, ja bannerin oon tehny photofiltrellä silleen et oon täyttäny ton tekstin kuvalla :)

      Poista
  3. Suosittelen tallinnas käymää kauppakeskus Kristiinassa, se on ihan himoiso ostoskeskus, vaikka ei päälle päin uskois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulla on tarkotus käyä siellä nyt ku viime vuonna ei kerenny :)

      Poista
  4. Ihana toi eka kuva, oot tosi nätti ! :)

    http://amalianmaailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8