kotona again

varkaus
varkaus
varkaus
varkaus
Nyt oon sitte taas kotona, tää päivä meniki junassa istuessa ja minishoppaaja-kirjaa lukiessa. Kumma kyllä että toi matka ei tuntunu pitkältä. Oulussa oli tunnin mittanen pysähys, ja oisin muuten juossu pää kolmantena jalkana stockmannille mutta kiitos mun tuurin siellä sato kaatamalla vettä ja mulla ei ollu takkii eikä sateenvarjoo. Sitte 20 min ennen matkan jatkumista sade lakkas ja kyllä ketutti, ku en kerenny enää mihinkään. Oli muuten masentavaa tulla tänne rovaniemelle koska täällä ei oo kesästä tietookaan, on tosi pilvistä ja vaan 14 astetta lämmintä, tännehän paleltuu. Voin melkeen samantien tunkea kaikki shortsit syvälle vaatekaappiin ens kesää (?) oottamaan. Nyt ku oon taas kotona ainaki vähän aikaa niin tulee varmaan postattua joka päivä. Mun piti kuvata ne kuvapostauksen jutut jo ennen lähtöö mutten kerenny joten kuvaan ne tässä lähipäivinä.
Jännää muuten että tässä reilun viikon aikana mulla oli noita lukemattomia postauksia kertyny pelkästään blogloviniin 140 ja bloggeriin varmaan tuplasti tai triplasti se määrä :-D Että ilta on menny mukavasti blogeja lueskellessa.

8 kommenttia:

  1. Eipä tääl helsingissäkää sen parempaa säätä tänää ollu, et oo ainut jota ketuttaa :-D
    mut kivoja noi kuvat <3

    VastaaPoista
  2. Onpa kivoja kuvia, mikä on sun koko flickriss' kuville?

    VastaaPoista
  3. love these pictures!

    VastaaPoista
  4. nää kuvat on sairaan kivoja !! :) mil sä muokkaat näitä ? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8