i'll miss you so much

hautajaiset
hautajaiset
Ne ukin hautajaiset oli tosiaan tänään, joten tää oli ehottomasti yks kamalimmista päivistä ikinä. Aamu alko aikasella herätyksellä, koska lähettiin vielä veljen kaa kaupoille ettiin mulle vaatteita. Kauheella paniikilla jouduin juokseen keskustan kaupat tunnissa läpi, ja lopulta löysin vaatteet. Sitte just ku olin löytäny hameen niin tajusin että oon hukannu sen pussin missä se mun ostama toppi oli. Ja eiku taas juokseen kaikki kaupat läpi missä oon käyny, ja onneks se sitte löytyki lindexin kassalta. Koska mulla oli niin kiire, en kerenny valita sitä asua niin tarkkaan, otin vaan jotaki sinnepäin. Toi toppi kuitenki osottautu niin kivaksi, että mä taidan pitää ton mutta sen hameen todellaki palautan, se oli liian iso ja muutenki ihan kamalan mallinen :-D Joten siitä en ottanu ees kuvaa. Huomenna ois sitte taas kirkkoon meno sitä kiitosta tai mitä olikaan varten, tää on jo neljäs sunnuntai peräkkäin kirkossa... Ja huomenna me lähetään sitte ajamaan etelään mökkiä kohti, ollaan yötä kuortaneella, joten huomenna en voi postata mut instagramista mua voi aina seurailla! :)
hautajaiset
Tollanen se toppi on, en saanu parempaa kuvaa ja laatu on kauhee sori.

4 kommenttia:

  1. Herranjestas sä oot luonnonkaunis :-) ja toi toppi on niin sulonen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) joo mä tykkään siitä tosi paljon mut oon onnistunu sotkeen sen jo, haha :-D

      Poista
  2. haaste! http://overthecolourfulrainbow.blogspot.fi/2012/07/haastetta.html

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8