vamos a la playa



13/6

13/6
13/6
Mun tän päivän datispaikka. Ulkona oli tänään niin kiva ilma että päätin raahata koneen ulos kahen jatkojohdon kanssa. Tulihan tuossa ulkona vähän kylmäki, oli tosi ärsyttävää ku aurinko meni pilveen ja alko taas paistaa suunnilleen parin minuutin välein. Tänään en oo paljoo muuta tehnykkään, ajanu vähän nurmikkoo mummolassa ja joutunu kivan sadekuuron uhriksi. Mulla on kiva nuha edelleen, joten saa nähä meenkö huomenna harkkoihin. Me tehtiin muuten tänään tilaus H&M:lle ja on sieltäki tulossa ihan kivan kokonen paketti. Tosin ärsyttää ku saan jotku niistä jutuista vasta heinäkuun alussa, kiitos H&M:n ja sen pitkien toimitusaikojen... En halua oottaa haluan ne nyt heti! Vois vähän jo rajottaa tota tilailua, mutta vielä pitäs nellyltä tilata mekkoja sovitukseen konfista varten. Tätä menoo oon käyttäny mun rahat jo kauan ennen tukholman matkaa. Mä tosin saan sellaset 134€ pelkästään noista puoluekokousjutuista + muut työt, että ei mulla ainakaan vielä oo mitään hätää :)
13/6

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8