the tans will fade, but the memories will last forever



12/6

12/6
12/6
12/6
12/6
Tänään on ollu aivan ihana ilma! +20 astetta lämmintä ja aurinko paistaa. Mutta mun tuurilla just tänään on tietty tullu kipeeksi, aamulla kurkku oli ku hiekkapaperia ja nenä ihan tukossa. Mummolaan raahauduin kuitenki ja olin siellä pari tuntia, ja kauppareissun jälkeen olin jo ihan kuollu ja halusin vaan kotiin. Tuli taas vähän grillailtua ja söin tosihyvää ruokaa! Miten muka mun blogista huomaa että tykkään ruuasta? :-D Melkee joka postauksessa on jotain ruokakuvia. Nyt oon taas varmaan illan koneella koska jouduin harkoistaki jäämään pois tän nuhan takia... Ajattelin nyt illalla ladata photoscapen ja alkaa väsään uutta banneria.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8