SUMMER 2012 HERE WE COME!

IMG_6174
IMG_6175
IMG_6202
IMG_6210
IMG_6232
Nyt tää lukuvuosi on vihdoin päättyny. Tänään aamulla laittauduin, menin kouluun, siellä n. tunnin kestävä kevätjuhla jossa oli kaikki maholliset puheet, musiikkiesitykset ja stipendien jaot. Ja oli yks mahtava turning tables- musiikkiesitys heti alussa. Sitte kevätjuhlan jälkeen jätskit ja sitte todistukset! Ja otettiin kuviaki jonku verran tietty. Tää teksti ei oikein kulje ja ja tälleen mutta oon tosi ilonen ku loma alko! Koko tällä viikolla ei oo ollu yhtään kesäsiä ilmoja joten siks ei oo tuntunu yhtään kesältä. Mutta sillon todistustenjaon jälkeen ku tultiin ulos niin onneks paisto aurinko! Kyllä tää tästä vielä.
IMG_6251
Collage
Tossa näkyy tota mun asua. Tuo mekko näkyy nuissa kuvissa vähän huonosti, mutta mun mielestä mun asu oli tosi kiva ja paljon parempi ku viime vuonna! Noi kengätki oli onnistunu valinta, paitsi ne ei oikeen pysyny jalassa geelipohjista huolimatta.
IMG_62421
IMG_6284
Ja sitten tää todistus. Oon tositositosi tyytyväinen! Mun paras todistus ikinä ja ka oli 9.0. Odotin tosin vähän parempaa todistusta ja oli tuossa pari pettymystäki mutta eipä voi kuitenkaan valittaa :) Päätin just että tänä kesänä otan rennosti ja nautin täysillä joka ikisestä sadepäivästäki!
Hyvää kesää kaikille!

4 kommenttia:

  1. eikää vitsit miten ihana asu ! (-: ja hullun hyvä todistus !

    www.juppepupen.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hiuka hyvä todistus! :):) Ja oot superkaunis!

    käy kurkkiis:
    janinastyle.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo onha se ihan :) kiitos, juu käyn kattoon :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8