sataa sataa ropiseee


öööh
öööh
öööh
öööh
öööh
Tänään heräsin taas liian myöhään, en oo saanu taaskaan juuri mitään aikaseks paitsi että leivoin tänään maailman parasta kakkuu! Hermot meinas kyllä mennä useampaanki otteeseen, mut mitä pienistä, toi on kuitenki niin sairaan hyvää
Tänään oon myös värkänny mun hiusten kanssa, oon koittanu kaikkia erilaisia kampauksia ja tullu siihen tulokseen että mun on pakko saada uus muotoilurauta! Onhan mulla toi vanha vidal sassoon, mut sillä on tosi vaikee kihartaa. Tää teksti pomppii nyt vähän asiasta toiseen, mut tähän postaukseen ei nyt tuu naamakuvia koska kaikki kuvat mitä otin oli jotenki suttusia just naaman kohalta. Mietin että miksi ne ei oo tarkentunu mut sitte huomasin että objektiivissa oli tahra just siinä naaman kohalla, enkä jaksa enää alkaa kuvaileen, nii huomenna sitte.

4 kommenttia:

  1. onkstoi pavlova-kakku? ku oon aikonu tehä sitä ite ties kui monta kertaa mutten oo koskaan saanu aikaseks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiku toi on brita-kakkuu mut eikse ne oo aika samankaltasii? :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8