still stuck in that time when we called it love



15/6
Melkeen koko tää päivä on menny töissä, ja kameraa mulla ei tietty ollu mukana joten tältä päivältä ei oo oikeestaan muita kuvia ku tuo. Mä otin aika paljonki kuvia sen jälkeen ku tulin kotiin, mut sitte ku aloin muokkaan niitä niin huomasin että ne oli tosi huonolaatusia, joten en aijo laittaa niitä tähän. Töissä oli ihan kivaa, oli vähän eri meininki ku viime viikolla, ku oli portsarit ja kaikki. Päivä meni taas pääasiassa niitä kyselyjuttuja jakaessa, ja me jouduttiin päästiin taas telkkariin Nean kanssa :-D. Ite en taaskaan nähny, mut äiti kerto. Ootan kauhulla sen näkemistä koska mulla oli hiukset koko päivän ihan pörröset, kiitos ihana vesisade. Täällä oli tosiaan tänään ihan järkyttävä myrsky ku olin polkemassa töihin, tuuli meinas kaataa mun pyörän ja sateenvarjo meinas lentää kädestä. Oli tosi ihanaa mennä kierteleen kauppoja uitetun koiran näkösenä...

2 kommenttia:

  1. Demin kautta siis tänne löysin :) Tykkään tosi kovasti sun blogista, hyviä kuvia (kamerasta johtuen arvatenkin). Liityn lukijaks, tätä on kiva sitten seurailla :}

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) no eihän se kamera niitä kuvia tee, mut kiva! :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8