luontokuvailuu

6/6
6/6
6/6
6/6
6/6
Otsikkoki jo kertoo että en oo paljon muuta kuvaillu ku kasveja. Niitä on vaan niin kiva kuvata ku vihdoin neki on alkanu kasvaan. Ajatella että tasan kuukausi sitten tehdyssä postauksessa mä vielä kirosin sitä että täällä oli niin paljon lunta. Aika menee tosi nopeesti. Ja mulla ei myöskään oo ollu ketään joka ois voinu kuvata mua. Me käytiin tänään Vilman ja Nean kanssa Wingstonissa syömässä, söin tooosi hyvää ruokaa ja ihania amerikkalaisia pannareita (again) ja oon vieläki ihan ähkyssä. Teen ehkä sellasen minipostauksen niistä wingston-kuvista, jotka on otettu iphonella. Kiva vaan, ku mun instagram jumittu taas ja sen jumituksen saa pois vaan jos käyttää kännykkää kiinni. Mutta koska se ihana virtanappi on jumissa, sitä ei saa edes lukittua saati sitte sammutettua. Ja voi elämä jos mulla joskus loppuu virta tuosta kännykästä nii sitte sitä ei saa enää auki. Huollon paikka ois vissiin jo...

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8