kuuma, kuumempi, kuumis




11/6
Tän päivän asuu: farkut cubus, paita ginasta. Noi farkut on siis ne uudet korkeavyötäröiset.
11/6
Oon ihan koukussa tohon sanajahtiin, vaikka oon aika huono siinä, mun ennätys on 64 :-D
11/6
11/6
Tänään on ollu taas vaihteeksi huippukiva päivä! Aamulla lagailin koneella, kävin mummolassa ja sitte lähin polkeen keskustaan. Siellä kiertelin parit kirpparit, toivoin että oisin löytäny jotain kivoja kesävaatteita mut ei tällä kertaa löytyny. Sitte kirpparikierroksen jälkeen poljettiin Vilman kaa niille, ja olin siellä 3-4 tuntia. Me syötiin, pompittiin trampalla ja mä nypin myös Vilman kulmia ja onnistuin nipsaseen siltä ihoa pois. Oisin maailman surkein kosmetologi, raatelisin mun asiakkaita... Suunniteltiin Vilmalla jo innolla meiän ehkä tulevaa Tukholman matkaa. Ois niin mahtava päästä shoppaileen eka Helsinkiin ja sitte Tukholmaan. Mut kattelee nyt että toteutuuko tää reissu, ois kyllä tosi kiva. Koitin tänään muka jotenki panostaa kuviin, mutta ton peilikuvan laatu raastaa mun silmiä ja niin varmaan teidänki, sori. Ja sama eilenki, ku kerranki tein mun mielestä kivan postauksen ja kerranki panostin niin kukaan ei kommentoi :-D

7 kommenttia:

  1. mää aattelin jo viimepostauksessa kysyä(muttasevähäjäi) nii että onko sieltä mistä ikinä katotkaa pll:lää nii ilmasta?:) ja pitääkö sieltä niinkoo ladata.:D tulipa sekava! mutta ssul on ihanat hiukset ja kivoja vaatteita! ja ihania kuvia!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu on ilmasta ja ei tarvi ladata :) mie katon täältä:
      http://www.free-tv-video-online.me/internet/pretty_little_liars/
      tuolta löytyy melkeempä kaikki kivat sarjat mitä on :)
      ja kiitos tosi paljon! :)

      Poista
  2. on pakko kommentoida että mun ennätys on 81! :D

    VastaaPoista
  3. mun ennätys on 64 :-D

    no mikäpä muukaan :DD Kattelin just tuon sun videopostauksen se oli ihana!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8