ostoksii & new hair


29/6
29/6
29/6
Kerranki postauksessa on paljon naamakuvia, niitä ei oo nyt tullu otettuu viimeaikoina. Eilen tosiaan Vilma värjäs mun hiukset ja tuossa on tuota lopputulosta. Ne ei todellakaan vaalentunu niin paljon ku se sävykartta lupas, mutta onneks en odottanu liikoja niin en pettyny :-D Ihan kivasti nää kuitenki vaaleni, tyvestä ja latvoista varsinki nää on tosi vaaleet. Ja mun hiuksista tuli tosi pehmeet ja sileät, kerranki mun hiukset ei oo karheat! Me käytiin tänään äitin kanssa kaupoilla, tarkotus oli ettiä mulle silmälaseja mutta kas kummaa mehän ostettiin kaikkea muuta ja loppujen lopuksi unohettiin se lasien ettiminen ihan kokonaan :-D Mun pitäs tavallaan säästää nyt, ku on Varkauden, Helsingin ja Tallinnan reissut vielä tulossa mutta onhan siihen aikaa... Mitään kovin erikoista en löytäny, kävin vaihtamassa ne ginan collarit isompiin löysin pari muuta juttua.
29/6
Paita ginasta 12,95€ 6,98€
29/6
Chinot H&M 19,95€ 10€. Harmi että noissa ei tull vyötä mukana, nyt seki pitää ostaa erikseen.
29/6
Mun eka O.P.I:n lakka Stockmann Beautystä hintaan 6,35€

2 kommenttia:

  1. sulla on aivan ihana blogi! liityin lukijaksi :)

    http://roosasmoment.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8