juhannus part. 2

juhannus2
juhannus2
juhannus2
juhannus2
Mun juhannus näytti aluksi aika epätoivoselta, ku jumitin yksin kotona. Illalla menin kuitenki mummolaan, ja sitte myöhemmin illa lähettiin aika extempore käymään hannan kaan yötivolissa. Mutta onneks mentiin! Siellä oli tosi paljon tuttuja, ja löysin itelleni laitteissajuoksuseuraa :-D Oli tosi kivaa, ja tuo uus mega flip on ehottomasti mun lemppari tivolin laitteista. Vähän ennen puoltayötä olinki jo taas mummolassa ja loppuilta meniki telkkaria kattoessa. Eilen sitte suurin osa päivästä meni valtsulla joukkueen kaa, oltiin siellä aluks nean kaa kahestaan ja mm. pyöräiltiin rantavaatteissa ilman kenkiä keskustaan hakeen jätskiä :-D Harmi vaan että hienoimmista stunteista ei saanu kuvia, ku ei ollu ketään kuvaamassa ku meitä oli sen verran vähän... Me käytiin myös joessa uimassa ja mä heitin vihdoin mun talviturkin! Olihan se vesi aika viileää mut kivaa oli! En tietenkään älynny laittaa aurinkorasvaa joten mun nenä ja poskipäät palo... Mutta mä rusketuin myös ihan kivasti :)
Tänään menin aamulla kirkkoon hakeen viimisiä merkintöjä ja loppuipäivä meneeki sit aurinkoa ottaessa ja koneella ollessa :)
Mites teiän juhannus meni?

8 kommenttia:

  1. Ihana ulkoasu! Kuvat on ihanan isoja, sekä hyvänlaatusia. Oot myös kaunis. :)

    http://two-hundred.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. uitteko te siellä vaatteet päällä? se vesi oli jäätävää..:D

    VastaaPoista
  3. tää sun blogi on ihana ja oot tosi nätti! Jään seurailee :-)

    http://all-this-time-riina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. missä joukkuees ja seuras harrastat..? (:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8