amarilloo & ylppäreitä

päättärit
päättärit
Tänään oon ainaki ollu muuallaki ku kotona. Yheltä mentiin tyttöjen kanssa amarilloon syömään, jossa söin naminami kanatasku/tortillajutun. Ja sitte vielä amerikkalaisia pannukakkuja jälkkäriks, oli kyllä tosi hyvää! Sitte lähin heti amarillosta vilman ja nean kanssa meiän valmentajan ylppäreihin, joissa oltiin jotain pari tuntia, otettiin kuvia, syötiin hyvää ruokaa jne. Ja mun onneks 5 mun koulun opettajaa osu tietty samoihin juhliin <3 Sen jälkeen mentiinki sitte meiän toisen valmentajan ylppäreihin, jossa koko sama kaava uudestaan. Eli tuli syötyä ihan tarpeeks koko loppuvuodelle :D Nyt sitte tulin vähän aikaa sitte kotiin tuolta, ja tarkotus olis olla kotona koko ilta koska oon jotenki kauheen väsyny. Tietenki haluisin mennä vielä ulos tai jotain mutta kattoo nyt. Viettäkää te muut hauska ilta! mun synttäreihin on muuten tasan 69 päivää!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8