9/6

ostokset & vkl
ostokset & vkl
Kuvista näkee, mitä eilen ja tänään tehny. Eilen päivällä poljin keskustaan ja kävin kierteleen kauppoja, ja lähin sieltä sitte Nean kaa töihin. Mä olin siis pe-la töissä tuolla keskustan puolukokouksessa, oli muuten paljon porukkaa. Me jaettiin kyselylappuja ja laskettiin tuloksia. Viime yön olin Nealla yötä, me hypittiin trampalla ja pelattiin yöhön asti sanajahti ja oltiin aamulla ihan kuolleita ku yheksältä alko työt. Ens viikonloppuna on sitte vuorossa kokoomuksen puoluekokous jonne meen kans töihin :D
ostokset & vkl
ostokset & vkl
Dip dye-shortsit kirpparilta 2€. Mä tarvin lisää shortseja ja ostin nää ku tässä oli tää kiva värjäyski. Nuo on vissiin leikattu farkuista joten nuo lahkeet pitää vielä ommella ja siistiä.
ostokset & vkl
Farkut cubuksessa 49,90€ 27,95€. Mulla ratkes eilen haaroista kahet farkut joten oli pakko ostaa uudet. Noi on tosi kivan tuntuset päällä, ja tosi joustavat, ihan ku ois Dr. Denimit.

2 kommenttia:

  1. Mitä puoluetta sä sit kannatat, ku oot kahessa eri puolueen kokouksessa töissä? :DD Haha joo, on mullaki kysymykset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se liity puolueiden kannatukseen mitenkään, ku mä olin niissä kokouksissa vaan ylellä töissä :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8