21/6

postauus
postauus
Mun tänhetkinen hiusväri. Unohin eilen laittaa kuvia noista hiuksista, niin nappasin nyt pari kuvaa. Päältä noi vaaleni pari astetta, alta tosi vähän. Tässä ens viikolla tai tällä viikolla värjän joko koko pään tai sit jatkan raidottamista vaaleeks. Ainaki raidottamalla tästä tulee pitkä projekti, mut ainakaan hiukset ei kärsi niin paljoa. Ei sillä, mulla on hiukset just kivan tuntuset nyt noista raitakohdista, näistä tuli ihanan sileät ja pehmetä, ku normisti mun hiuksethan on tosi karheat. Sanokaa jatkanko tolla raitasysteemillä vai vedänkö suoraan blondiksi?
En oo ite ihan varma, ja pelottaa et niistä hiuksista tulee vihreet tai punertavat :-D
postauus
postauus
Tänään mun piti mennä nean ja vilman kaa kaupungille, mutta mun tuurilla kumpikaan ei sitte päässykkään, joten mä shoppailin sitte tänään yksin. Löysin tosi paljon kaikkia kivoja juttuja mitkä oisin normisti ostanu heti, mutta nyt ei ollu yhtään sellanen fiilis että ois huvittanu ostaa mitään. Joten reilun kahen tunnin kiertelyn tuloksena ostinki vaan mun iphoneen silikonisuojan, sen vanhan kadonneen tilalle. Tykkään tosta tosi paljon

10 kommenttia:

  1. vetäse suoraa blondiksi mut ei kuitenkaa mitää platinablondii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu ei ollu tarkotuskaan mitään sellasta :-D

      Poista
  2. joo suoraa sellaseks vaaleeks hiukset =) raidotukses menee ikuisuus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän siinä taitaa mennä, ellei sit värjää tyyliin joka päivä :-D

      Poista
  3. heei mistähän toi kuori mahtaa olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. clas ohlsonilta, unohin näköjään mainita sen tossa :)

      Poista
  4. ihana tuo kuori, sydäntäsärkevää katsottavaa ku oma puhelin on elmänsä lopussa :DD Mut tosi kiva blogi ja tykkään tosta bannerista!

    VastaaPoista
  5. värjää vaan suoraa blondiksi koska mun mielestä sun hiustenväri ei oo muuttunu yhtää sori vaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu eihän se paljoa muuttunukkaan, niinku sanoin niin vähän vaaleammaksi päältä :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8