keltainen toukokuu, mikset sä jo tuu?!


IMG_2149
IMG_3434
IMG_3441
Jotku on saattanu jo iltalehen sivuilta lukeaki, eli tännehän on satanu viime yön aikana 19 senttiä lunta... On tämä rovaniemen sää taas jotain niin ihanaa. Etelässä on ollu tällanen sää varmaa viimeks maaliskuussa ja täällä vaan sataa lunta lisää. Joo terve meikä muuttaa Helsinkiin.
IMG_3471
IMG_3443
Sään kiroamisen lisäksi oon tänään ollu koneella ja käyny harkoissa. Harkat meni hyvin ja nyt on sellanen tunne että kisatki menee varmaan ihan hyvin :) Olin vähän yllättyny, ku oli tullu 5 lukijaa lisää tässä päivän aikana, mutta sitten huomasin että Emppu oli linkannu mun blogin sen postaukseen :) Ei mulla muuta nyt ollu, loppuilta taitaaki mennä matikankirjan kanssa, meillä on koe torstaina ja matikkahan on tunnetusti mun lempiaine...
Muistakaa se linkitä blogisi-postaus tuolla alempana!

2 kommenttia:

  1. Kauheeta kun siel on paljon lunta!:O tääl on ihan sulaa joka paikassa ja aurinko paistaa tyyli koko ajan! Siis tampereen seudulla!:)

    VastaaPoista
  2. jennna: jep, mut onneks nuo lumet suli jo samana päivänä pois :) ja kyl täälläki paistaa aurinko, mut lunta on vielä aika paljon D:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8