i don't wanna think, i just wanna feel

Käytiin tänään koulun jälkeen Darijan kanssa kaupungilla metsästämässä mulle päättärimekkoa. En löytäny mekkoa mistään, ennenku vasta tässä just ennen kotiinlähtöä.
ostokseet
tässä kuvassa on ehkä maailman huonoin laatu, mutta tässä se mekko kuitenki on! Jee löysin vihdoin päättärimekon itelleni, ja yllätys taas H&M:ltä. Aloin olla jo aika epätoivonen koska kaupat oli menossa kohta kiinni ja oltiin jo viimisessä liikkeessä. Mä vaan selasin rekkejä ja siellä se mua odotti
. Huomenna kirkon jälkeen metsästän vielä kengät ja sitte oon tyytyväinen :)

ostokseet
Nää shorsit löyty H&M:n lastenosastolta. Olin katellu näitä aikasemminki ja nyt oli ihan pakko ostaa. Hintaa näillä oli 12,95€
ostokseet
Lasiviila sittarista. Mun oli pakko ostaa tää koska toi meiän normiviila liuskottaa mun kynsiä ja koska mun kynsien kunto on tällä hetkellä aivan karmea. Mun pisin kynsi piti leikata eilen joten nyt alkaa kynsienkasvatusprojekti! Haluan että mulla on syksyllä hyväkuntoset ja pitkät kynnet.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8