the first beach day in 2012

IMG_5817
IMG_5830
IMG_5816
IMG_5820
IMG_5834
IMG_5845
Niinku otsikko jo kertooki nii tänään olin ekaa kertaa rannalla tänä vuonna, oltiin pari tuntia Vilman ja Nean kanssa tossa lammella. Me stunttailtiin, akroiltiin, hypittiin ja cheekkuiltiin muutenki ja sitte vaan löhöiltiin. Sitä ennen oltiin pyöräilemässä ja mässytettiin B&J ja syötiin suklaata. Ja mun parhain kaveri aurinkoihottuma ei oo jättäny mua tänäkään vuonna, on se mukavaa ku naama ja kädet on täynnä punasia pisteitä ja joka paikka syyhyää! Onko muita aurinkoihottuman punapilkkuisia uhreja? Huomenna olis Mondella joku harrastusesittely-juttu, jossa meiän joukkue esiintyis, mutta ajattelin skipata sen koska me ollaan äitin kanssa lähössä Haaparannalle huomenna. Oon oottanu jo pitkään että pääseen taas Ikeaan ja skopunkteniin ja myös rajalle koska mun pitää löytää päättärimekko! Huomenna siis postailen Haapiksen ostoksia jos ees löydän mitään...

4 kommenttia:

  1. mulla on tullu tänä kesän ekan kerran aurinkoihottumaa! onneks ei oo viel kasvois asti, mut reidet, kädet ja kaula... ei helvetti kui kuitsevaa ja en tiiä miten pitäs hoitaa? :O

    VastaaPoista
  2. voi raukka, täällä on toinen :( jos tulee sellasia kunnon paukamia tai on kauheen kutisevaa nii kannattaa laittaa hydrokortisonia :) kylmä vesiki auttaa ainaki mulla, ja tietty se että peittää ne ihottumakohat auringossa ollessa :)

    VastaaPoista
  3. Sul on ihan sairaan ihana blogi!:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8