BEST BLOGS

Mä tulin tässä vähän aikaa sitten Vilmalta enkä ois ollenkaan muistanu että tää linkitysjuttu loppuu jo nyt ellen ois huomannu kommenteista :D Tuossa oli ihan kivasti hommaa käydä kaikki läpi, ja mulla oli vähän vaikeuksia valita ne 10 parasta. Mulla oli varmaan sellaset 25 suosikkia mutta lopulta sitte tajusin että enhän mä nyt kaikkia voi täällä esitellä. Kaikki blogit oli tosi kivoja ja oisin mielelläni laittanu tähän kaikki linkatut blogit, mutta siinä oiski sitte menny vähän aikaa. Eli tässä tää top 10. Blogiin pääsee klikkaamalla nimeä. En alkanut säätään bannereiden kokojen kanssa, joten otin blogeista kuvat näihin.
Henkarillinen Hattaraa
Blogin kirjottajalla on mun mielestä aivan ihana tyyli, kuvat on tosi hienoja ja niihin on selvästi panostettu. Blogi on muutenki ihanan omaperäinen :)
Just be yourself
Tässä blogissa on myös aivan ihania kuvia, ja tykkään ulkoasusta tosi paljon. Tätä blogia oon lukenu jo jonkin aikaa.
Just Chillin'
Saaran blogia oon lukenu jo suunnilleen vuoden, ja se on ehottomasti yks mun lemppariblogeista! Tykkään ulkoasusta, kuvista ja kaikesta tosi paljon ja bloggaajakin vaikuttaa tosi mukavalta.
Henni Hilde Aurora
On mulle ihan uus tuttavuus, mutta heti ensivilkasulta blogi näyttää tosi kivalta. Kuvat on tosi hienoja, selvästi niihin on panostettu. En oikeen osaa kuvailla tätä oikeilla sanoilla mutta tosi kiva blogi!
Darling, start smiling
Tässä blogissa mun huomion kiinnitti ihana ulkoasu ja hienot kuvat. Ja DIY-jutut. Musta tää oli ihanan persoonallinen.
LOVERS LOST IN SPACE
Ihania kuvia, ihana ulkoasu, bloggaaja vaikuttaa kivalta ja koko blogin ensivaikutelma on sellanen positiivinen.
So live for the moment
Tässäkin blogissa mun huomion kiinnitti ihanat, kivasti muokatut kuvat ja hieno banneri :) Jään ehdottomasti ite seuraamaan tätä.
my typical world
Tätäkin blogia oon lukenu jo jonkin aikaa, ja tykkään kuvista tosi paljon. Blogin tunnelma on ihanan positiivinen ja bloggaaja on myös kivan persoonallinen.
elli heart life
Tähänkään blogiin en oo aikasemmin törmänny, mutta kuvat on tosi kivoja ja hienoja, ja kuvissa on myös ihana tunnelma. Pidin tästä tosi paljon.
Me, myself and I
Tätäkin blogia oon seurannu jo jonkin aikaa, ja tykkään kuvista paljon. Myös kaikki extrajutut ja arvonnat mitä Emppu järjestää on tosi kivoja :)

Tässä oliki siis se top 10, ja nyt laitoin tähän vielä sellasia blogeja jotka ois myös ollu top 10 jos olis mahtunu(+ 1 tutun blogi koska sanoin että esittelen ne erikseen) :)
Life's little moments
Julian blogia oon lukenu jo yli vuoden, ja tykkään sen blogissa hirveesti kuvista ja siitä että kuvia on otettu muuallaki ku kotona. Muutenki blogista saa niin positiivisen vaikutelman ja banneri on tosi kiva :) Tää oli siis se "tutun blogi" koska ollaan samassa koulussa. Tää ois menny muuten top 10.
revolution starts here
Oli ainoa pojan blogi mikä oli linkitetty, ja oisin muutenki linkannu sen tänne koska poikien blogit on niin harvinaisia, mutta sitte kun näin kuvat niin ehottomasti esittelen tän. Tää tosiaan vaikuttaa valokuvausblogilta, ja tykkään kuvista tosi paljon!
Letters from Julia
Luen myös tätä blogia, ja tykkään kuvista ja ulkoasusta. Myös cheerpostaukset on ihania!

12 kommenttia:

  1. kiva blogi sulla ja tykkään sun banneristas! :-)
    http://iipoweekdays.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Voin ihan suoraan sanoo että en kyllä yhtää oottanu tätä! :-D mutta kiitos paljon Karo! :)♥

    VastaaPoista
  3. joo kiitos kaikille ku linkkasitte bloginne :)

    Julia: aijaa :D eipä mitään :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8