back to summer paradise

IMG_5942
IMG_6004
IMG_5965
IMG_5999
aaa
Tiiättekö sen tunteen, ku ootte tehny postauksen, mutta sitte ku se on valmis nii tulee sellanen tunne että kuvat on rumia ja tylsiä ja koko postaus on turha. Mulla kävi just tän postauksen kanssa silleen, oon vekslannu tätä varmaan puoli tuntia mutta en osaa päättää että poistaisinko tän. Tänään oon akroillu ulkona, juossu jäätelöautolle, saanu lisää aurinkoihottumaa (<3333), ollu koneella ja tehny vaikka mitä muuta. Oisin myös halunnu grillata mutta ei ollu mitään grillattavaa ja kaupat on kiinni yhyy. Oli tosi lämmin ja ihana päivä, en malta oottaa että kesäloma alkaa, ja en tajua vieläkään että siihen on enää 6 päivää! Mun päättärimekkotilanne on edelleenki tosi huono, mulla on kyllä se eilen ostettu mekko (josta unohin kertoa lisää sori, huomenna kerron), mutta en oo varma viittinkö laittaa sitä. Huh oon jotenki sekasin tajusin vasta äsken että kello on yli ykstoista ja huomenna alkaa koulu kaheksalta ja meikä on vieläki koneella... Luulin että huomenna on sunnuntai. Oon selvästikki jo lomafiiliksissä.

5 kommenttia:

  1. ooot toosi nätti yleensä mutta tossa ekassa kuvassa näytät iha hirveeltä, ei pahalla :P

    VastaaPoista
  2. hei miten saat ton otsikon tuohon keskelle :)? ps. oot tosi kaunis ilman meikkiä!!

    VastaaPoista
  3. haha anoilla risteäviä mielipiteitä :D

    ano1: joo, ei ollu mikään paras naamapäivä mulla :)
    ano2: kitti! :) sen saa html-koodista, mutta myös näin:
    < center > blogitekstin otsikko tähän < / center >
    (poista välit)

    VastaaPoista
  4. sä oot just nätti tos ekas kuvas ! (-:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8