ada
1 kenraalinäytös tänään 2 kaivoin vanhan jenkkihuivin esiin
Collage
Tänään on ollu aika hulinapäivä, mutta toisaalta on ollu tylsää. Aamulla olin koneella ja kattelin kaikkia sarjoja. Sitte iltapäivällä aloin pakkaamaan, etin kaikkia tavaroita ja stressasin ku oli tavarat hukassa ja tällä hetkellä mun suurin huolenaihe on se, että mä en osaa päättää otanko mukaan pinkit vai valkoset converset! Oli myös aika huvittavaa, ku huomasin eilen illalla että jaa mun kisapuvun hameen vetskari on rikki ja puku pesemättä. Onneks se hame saatiin kuntoon. Tänään oli tosiaan kenraali ja otin kyllä kuvia kamerallaki tänään, mutta mulla ei oo aikaa eikä energiaa alkaa muokkamaan niitä nyt, pitäs olla jo nukkumassa. Huomenna aamulla sitte lähtö kisoihin Ice Cubesien kaa, saa nähä miten käy :D Palailen tosiaan sitte sunnuntaina tai maanantaina may madness-kuvien kanssa, elleen postaa tuolta vantaalta iphonella :)
Hyvä leijonat ja Joensuu 3-2 ♥ !

2 kommenttia:

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8