the versatile blog -award

THE RULES/SÄÄNNÖT

Tän haasteen anto mulle Jenna :)

1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita heidän nimeemisistään heidän blogissaan.
3. Jaa 7 faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut.
5. Lisää Versatie Blogger Award kuva blogipostaukseen.
Collage
1. Oon kärsimätön ja ahne mulle-kaikki-heti-nyt-ihminen.
2. Oon tosi päättäväinen ja määrätietonen, ja jos jotain päätän tehdä niin sen myös teen.
3. Oon kunnianhimonen ja haluan saada koulussa hyviä numeroita, mutta toisaalta oon patalaiska lahna.
4. Oon harrastanu cheerleadingin lisäksi uintia ja voimistelua, ja rakastan molempia edelleen.
5. Kukaan mun kavereista ei anna laittaa niitten kuvia tänne ja mulla ärsyttää kun täällä on pelkästään kuvia musta ja mun naamasta.
6. Oon blogannu n. 3 vuotta.
7. Tällä blogilla on kohta 1.v-synttärit!
Collage2
Oon laiska enkä jaksa haastaa ihan noin montaa, eli haastan kaikki jotka tän haluaa tehdä, ja sen lisäksi haastan Marin ja Sannan, jos ne ei oo tätä vielä tehny.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8