18/4/2012

IMG_1845
IMG_1847
IMG_1855
IMG_1878
Collage
Tulin vaan nopeesti heittään nää kuvat tänne, ku veli tunkee koneelle. Tänään oli ihan kiva päivä koulussa, se kemian koekki meni ihan hyvin, tänään ois vielä enkun kokeeseen lukua. Mähän kerroin tässä pari päivää sitte, että hukkasin mun kameran, hiusharjan ja avaimet. No kuten näätte, kamera on jo löytyny ja hiusharjanki löysin eilen, ja tänään tuli luokanvalvojalta(?) soitto, että se on löytäny mun avaimet :) Jes, vihdoin kaikki järjestyy eikä tarvi enää raahata painavaa laukkua ympäriinsä. Nyt pitää mennä, enkunkirja kutsuu :(

4 kommenttia:

  1. kivoja kuvia:) onko toi koira labradorinnoutaja? jos on ni mulla on saman rotune:))

    VastaaPoista
  2. millä kameral kuvaat? ku oon katellu uutta kameraa ja sulla ainaski tullee tosi hyviä kuvia !

    VastaaPoista
  3. mulla on canon ixus 130 eli ihan peruspokkari :) ja kiitos! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8