pikkuautoja

IMG_1676
IMG_1685
IMG_1690
Värkättiin tänään koulun jälkeen kaverin pikkuveljen autoradalla, ja näpsin samalla pari kuvaaki. Mäki haluun tollasen! Sitte tulin kotiin ja nyt oon muka koittanu ahkerasti lukee huomiseen äikän kokeeseen mutta nytki roikun koneella vaikka pitäis lukee. Mä oon aika sekasin näistä adverbiaaleista ja tämmösistä mutta onhan mulla tässä vielä ilta aikaa.
Oon nyt ihan koukuttun Iholla-sarjaan, se on vaan jotenki niin erilainen ku sarjat yleensä ja siks niin hyvä. Vaikka onhan tossa tylsiäki hetkiä.
Huomenna ois sitte taas perjantai 13, saa nähä että mitä huomenna käy. Huomenna ois siis se äikänkoe, koulu-uinti + mennään kattoon se Titanic! Ei vitsi että ootan sitä innolla! Huomenna siitä sitte lisää, postaan varmaan illalla, nyt pitää mennä takas kirjan ääreen.
IMG_1731
Picnik collage

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8