oon kalju

Collage1
...tai ainakin melkeen. Äiti napsas multa eilen huonoja latvoja pois, ja hiuksista lähti ehkä semmoset 5cm pois. Nyt hiukset tuntuu kauheen lyhyiltä vaikka onhan ne vieläki yli rinnan. Tuli kauhea paniikki ja on pakko saada hiukset taas kasvamaan superhyper vauhtia takasin, joten otin eilen illalla yliannostuksen piimax biotiineja ja kalanmaksaöljyä (:D). Ja sitä Cutrin Bio + Energen shampoota on kans suunnitelmissa ostaa, koska se oikeesti nopeuttaa hiustenkasvua, ja ku mulla jo muutenki kasvaa hiukset nopeesti niin toi nopeuttaa kasvua entisestään.
Koulupäivä oli ihan jees, sain aamulla korjattua ne mun rikkimenneet sulkakorvikset joten laitoin ne tänään ilosena korviin :) Muutenki oli kiva päivä. Enkunkoe meni hyvin ja se oliki sitte viiminen koe tälle viikolle. Nyt koulun jälkeen oon lueskellu blogeja ja ihan just ois tarkotus lähteä silmätarkastukseen optikolle mopokorttia varten. Sieltä optikolta meen suoraan kaupungille, ku mun shoppailulakko on nyt päättyny! Nyt pitää mennä, iskä tuli just. Heittäkää jotain kivaa kommenttia, moikka!
IMG_1913
IMG_1924

2 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä ihanat hiukset !:) Onko luonnostaan kiharat ?

    VastaaPoista
  2. kiitti! joo on ne tollaset taipusat luonnostaan :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8