kiiresunnuntai

IMG_2312
IMG_2331
IMG_2340
IMG_2362
IMG_2343
Tänään on kerranki ollu sellanen sunnuntai, että on ollu jotain tekemistä. Aamulla siivoilin kotona, sitte lähin polkeen keskustaan ja kirpparille, ja kirpparilta harkkoihin. Harkoissa kaikki meni aika hyvin ja saatiin sieltä nuo karkki- ja keksirasiat. Sitte iskä tuliki hakeen mua ja pyörää autolla, koska miten mä oisin ton laatikon kanssa muka kotiin selvinny. Sitte ku tulin kotiin, niin lähinki myymään noita laatikoita naapureille, sain pari kaupaksi. Sitte myin vielä vähän lisää ja lähin mummolaan, jossa tein kaikenlaista ja myin vielä pari laatikkoa lisää. Ku tulin kotiin, myin loputki laatikot ja sitte alkoki jo munkkien paisto jossa on menny koko ilta :D
Oli muuten aika huvittava tilanne, ku olin siellä keskustassa pyörällä. Mun conversejen nauhat kierty yhtäkkiä polkimen ympärille silleen tyhmästi, etten pystyny polkeen enkä liikuttaan mun jalkaa mitenkään. Oli se sitte kiva siinä keskellä ihmisiä seisoa jalka polkimessa kiinni ja koittaa vimmatusti repiä sitä kenkää irti. No, lopulta mä sain se irti eikä tarvinnu pahemmin itteensä nolata kysymällä apua joltain randomilta :D Munkkeja ollaan tosiaan paistettu monta kymmentä, koko talo haisee rasvalle ja sain palovamman mun käteen. No en sentään polttanu keittiötä. Huomenna (tai tiistaina?) ois sitte jonkinlaista vapun juhlintaa suunnitteilla, mutta en vieläkään oo oikein tajunnu että kumpana päivänä vappua juhlitaan?

2 kommenttia:

  1. tosi mukavan oloinen tää sun blogis,kivoja kuvia ja sulla on ihanat hiukset. :)


    http://nniinaa.blogspot.com/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8