kesä missä oleet

IMG_1805
IMG_1823
IMG_1833
IMG_1838
Tulin heittään tänne vaan nää kuvat, ku mun pitäs olla nyt lukemassa ruottin sanakokeeseen ja kemian kokeeseen. Huomisesta päivästä ei oo tulossa kauheen hyvää, koska kaikki mun huomisen kirjat on kaapissa ja avain on hukassa. Mutta ei siitä sen enempää, tänään on vielä harkat urkalla ja toivottavasti pääsen treenaan sitä flikkiä koko tunnin koska mulla alkaa olla jo pienoinen paniikki sen ja kisojen suhteen. Mutta nyt mun pitää oikeesti mennä, koska harkkoihin pitää lähtee kohta. Ja muistakaa että saa heittää kommenttia! :)

6 kommenttia:

  1. Osaisitko auttaa, miten saan samanlaisen soittimen kuin sulla tuolla aikaisemmassa postauksessa (jossa playta painettaessa biisi alkaa soida tässä omassa blogissa, eikä se avaa biisiä youtubesta uuteen välilehteen)?

    Ennen oon saanu sen ihan ongelmitta, mutta nyt se takkuilee. :p

    VastaaPoista
  2. SINI: juu mullaki se vaihtu ihan yhtäkkiä tohon uuteen :)
    http://twoandahalfreasons.blogspot.com/2012/04/tutorial-kuinka-saan-youtube-palkin.html
    tuolta sen saa sellaseks niinku se oli ennen, jos et haluu valkosta nii jätä ne koodinmuokkaukset tekemättä :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8