bad weekend

Collage
ee
Otsikko siks että oon nyt viikonlopun aikana onnistunu hukkaamaan mun hiusharjan, kameran ja avaimet. En oikeesti löydä mun kameraa mistään vaikka oon kääntäny koko talon ylösalasin ja siks nää kuvatki on otettu kännykällä. Tuo hiusharjanki katoaminen ärsyttää koska nyt on hiukset ihan takussa ja se oli vielä ihan uus harja. Muuten viikonloppu on menny hyvin, lauantaina käytiin äitin kanssa kaupoilla ja tänään oon lukenu kokeisiin ja käyny harkoissa. Harkoissa vähän sattu ja tapahtu ja mm. käväsin treenivaatteilla eli shortseilla ja t-paidalla k-marketissa hakemassa jääpussia :D Tänne on muuten tullu nyt joku ihana takatalvi, viime yön aikana on satanu jotain yli 10 senttiä lisää lunta! Ei kiva, just eilen mietin että ompa kiva ku lumet sulaa. Nyt mun pitää kuitenki lähtee tästä etiskeleen mun (kaapin)avaimia, koska muuten oon huomenna koulussa vähän pulassa.

2 kommenttia:

  1. mitäs harrastat? en tiiä ookko kertonu mut en ainaskaa oo huomannu :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8