APRILLIPÄIVÄ!

IMG_1456
IMG_1460
IMG_1465
IMG_1473
Tidii, tänään on yks mun lempparipäivistä! Aprillipäivä on mun mielestä parhain päivä vuodessa heti synttäreiden ja joulun jälkeen :) Mä rakastan sitä ku saa höynäyttää ihmisiä oikein kunnolla ja tänäänkin oon jekuttanu kaikkia äitistä meiän koiraan. Jos ei pidä aprillipiloista niin musta kannattaa siis pysyä kaukana! :D
Tänään oon kattonu Bridesmaidesia, vähän oli hauska leffa, suosittelen! Kävin myös sairaalassa ja harkoissa. Harkat meni vähän vaisusti ku olo ei ollu kauheen hyvä. Jes huomenna pääsee taas treenaileen urkalle ja harjotteleen flikkiä.
Meillä ei oo käyny yhtään virpojaa, joten söin ne suklaamunat sitte ite, oli muuten tosi hyviä, ku ei oo syöny pitkään aikaan. Itekki kyllä meinasin mennä lankaan parin blogipilan kohdalla, mutta onneks sitte tajusin ennenku menin nolaamaan itteäni :D
No, eipä mulla nyt muuta asiaa ollu, ilta jatkuu läksyjen ja koneen parissa, hauskaa aprillipäivää (ja palmusunnuntaita) teille!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8