7/4/2012


Tulipa paljon naamakuvia tällä kertaa. Olin tänään laiska enkä jaksanu ees kaivaa kameraa esille joten saatte nyt ihastella näitä iphonella otettuja kuvia. Ja tää laatu on kyllä yllättävän hyvä! Ei vitsi oon rakastunu instagramiin, ku sillä saa muokattua niitä kuvia niin kivasti.
Kävin tänään hiihtämässä 10km, ja oon erittäin tyytyväinen itteeni! :D Muistan ku tässä kuukausi sitte menin ekaa kertaa pitkästä aikaan hiihtään ja meinasin kaatua suoraan naamalleni ja olin puolikuollu jo 2 km lenkin jälkeen :D
Eipä mulla nyt muuta ollu, nyt voin hyvällä omatunnolla istua loppuillan koneella ja lueskella uusia ihania blogeja joita eilen bongasin. Ja ihanaa lomaa on vielä 2 päivää jäljellä!
Ps. Nyt on muuten tasan vuosi siitä ku olin mun serkun kaa Enrique Iglesiaksen keikalla 

4 kommenttia:

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8