thank god oon hengissä

IMG_0808[1]
IMG_0805[1]
IMG_0809[1]
Sori tuo blurri...
Olin siis tänään siellä moottorikelkkailemassa :D Huhhuh, mie vielä kuvittelin että voisin ottaa kuvia samalla. Mun veli ajo niin lujaa, että mulla oli täysi työ pysyä kyydissä.
Puhumattakaan siitä että jouduin mun veljen kaverin kyytiin, joka ajo vieläki kovempaa(+ kaikista töyssyistä), ja meinasin oikeesti pudota pari kertaa ja tärisin vielä minuutteja sen jälkeen.
Mutta muuten oli hyvä reissu, mitä nyt veli kaato kelkan kyljelleen ja me kaaduttiin yli metrin syvyyseen hankeen. Mutta muuten oli kivaa! :)
Tänään en oo sitten oikeen tehnykkään muuta, ku ollu tuolla ja sitte aamulla olin koneella ja koitin lukea kokeeseen n. 5 minuuttia. Nyt pitäs oikeesti alkaa lukemaan, joten palailen sitte ehkä huomenna, jos mulla on kone.

2 kommenttia:

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8