sunny day

IMG_0579[1]
IMG_0635[1]
IMG_0621[1]
IMG_0565[1]
IMG_0587[1]
Kävin tänään pitkällä lenkillä koiran kaa, ku oli niin ihana ilma. Ainoo huono puoli oli vaan että mulla jääty taas varpaat ja sormet, vaikka oli vaan jotain 5 astetta pakkasta. Siinä matkalla kävin myös mummolassa ja ku tulin sieltä kotiin niin sen jälkeen oon kattonu gleetä, taas :D
Huomenna meen varmaan kemijärvelle sukulaisten luo, mutta kattoo nyt. Ois kiva päästä myös pyhälle laskeen mahollisimman monesti tällä viikolla. Haluan liikkua ja olla ulkona mahollisimman paljon tällä lomalla :)
Jos meen sinne kemijärvelle, niin musta ei sitte kuulu pariin päivään mitään, koska a. siellä ei oo nettiyhteyttä, b. mulla ei oo konetta siellä ja c. mulla ei varmaan oo ees aikaa postata.

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla, liityin lukijaks :)ainut juttu niin voisit ottaa tuon sananvahvistuksen näistä kommenteista pois

    http://aurinkosateenjalkeen.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. oi kiva! :) ai sori, mä en ees tienny että tässä on se sananvahvistusjuttu koska se ei tuu mulle itelle :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8