ride with me


IMG_0510[1]
IMG_0483[1]
IMG_0505[1]
Tänään kävin Hannan kaa kävelyllä sittarissa asti, oli tosi ihana ja lämmin ilma, mutta silti mun varpaat jääty ku laitoin taas converset jalkaan :D Jotku ei vissiin ikinä opi. Alunperin mun piti kyllä mennä sinne sittariin ostamaan uutta ben & jerry's jätskiä, mutta ostinki sitte miss mixin sen sijasta. Sen jälkeen ku tulin kotiin niin oon jatkanu gleen 1. tuottarin katselua, oon kattonu jo varmaa 4 jaksoa putkeen ♥
Ai vitsi että haluisin tänne jo sellaset tosi kesäiset kelit että ei tarvis ulos lähtiessä laittaa päälle muutaku nahkatakki ja converset. Ja muutenki, haluan kesän tänne_nyt_heti.
Mulla ei oo vielä mitään erikoisia suunnitelmia ens viikolle, mennään ainaki mummolaan moikkaamaan serkkuja ja kavereittenki kanssa aijon toki viettää aikaa.
Nyt jatkan kuitenki gleen kattelua, hyvää sunnuntaita teille! :)

4 kommenttia:

  1. Tää on niin kiva blogi (= liityn lukijaks!

    niinamarian.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Oi ekassa kuvassa saatto vilahtaa just sellane pitsipaita minkä haluaisin! Mistäköhän oot sen ihanuuden hankkinu? :)

    ♥Anna
    livetolove-anna.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8