oulun ostoksia

IMG_0794[1]
IMG_0793[1]
ihana pitsitoppi vilasta n.16,95€. Oon ettiny just tollasta, joten oon tosi ilonen että löysin ton.
IMG_0795[1]
IMG_0796[1]
toinenki vilan paita 14,95€ Stockmannilta.
IMG_0797[1]
IMG_0799[1]
ja lopuksi vielä mun uus rakkaushajuvesi, Juicy Couturen Viva la Juicy -hajuvesi, Stockmannilta 50,00€ 40,00€. Toi on ihanan tuoksusta + toi pulloki on söpö.
Löysin myös One Waysta aivan täydelliset Dr. Denimin farkut, mutta en ostanu niitä heti ja ku myöhemmin menin käymään siellä uudestaan että oisin ostanu ne niin niitä ei enää ollu siellä :(
Tulin vaan pikasesti esitteleen nää ostokset, sillä lähen ihan just veljen kanssa moottorikelkkaileen. Tää on mun eka kerta varmaan 10 vuoteen, jänskättää.
Illalla teen ehkä vielä jonku postauksen, vaikka mun pitäs kyllä lukee hissankokeeseen.

8 kommenttia:

  1. ihana toi pitsipaita!! :)

    http://vvritedbyveera-mybubbleblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. tosi kiva blogi! :) harrastatko cheerleadingii missään seurassa? :) jos harrastat ni tuutteko sm-karsintoihi?

    http://justliveyourlife-jenna.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. toi pitsipaita on ihana :--) ja hitsi mäki haluisin ton hajuveden !

    VastaaPoista
  4. millä kamerala kuvaat? ja miten ja milä muokkaat kuvia jos muokkaat? ja onko sulla fisheye objektiivi? :--)
    Nii ja sun blogi on kiva ja tykkään oikei paljo :)

    http://loveorhateidontcare.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. evei: mulla on sellane canon ixus 130 pokkari. muokkaan picknikillä jos muokkaan ja ei oo fisheyee, mutta tossa pokkarissa on fisheye-kuvaustila :) ja kiitti :)

    VastaaPoista
  6. Kivoja ostoksia ja sul on tosi kiva blogi, jään seurailemaan :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8