IMG_0917[1]
IMG_0921[1]
oli aika pinkkipainotteiset ostokset tänää :D
IMG_0927[1]
shorsit cubuksesta 14,90€. Mietin pitkään että ottaisinko koon 34 vai 36. Ne 34 oli sopivat, mutta tietty tiukemmat, ja taas noi 36 oli muuten hyvät, mutta aika pitkät lahkeet tai nuo. Joten tein kompromissin ja otin nuo 36 ja käärin niistä lahkeet :)
IMG_0933[1]
paita Tuhattorilta 2€. Mä löysin tuolta samalta kirppikseltä vähän aikaa sitte ton saman paidan mutta vaa mustana, kiva että löysin ton nyt vielä toisessa värissä ja koko s tällä kertaa, ku se musta on mulle vähän iso.
IMG_0929[1]
sormus kans Tuhattorilta 1,50€. Mietin hetken että ostanko tätä koska en pahemmin käytä sormuksia mutta en sitte kuitenkaan voinu jättää ostamatta.
IMG_0935[1]
vyö H&M 9,95€
IMG_0942[1]
paita H&M 14,95€ muistaakseni. Just tollasta oon ettiny, ja tuo on tosi kiva tuon vyön kanssa. Ja sain käytettyä mun lahjakorttiaki.
IMG_0941[1]
perusponkkareita, on se vaan kumma että ne aina katoo parin kuukauden päästä jonnekki.
IMG_0938[1]
kivat aurinkolasit ginasta 5,95€, halusin jotku muunki väriset ku mustat
IMG_0947[1]
mun eka essie-kynsilakka, sävy mint candy apple, 14,90€.
+ lisäks ostin cubuksesta bikinien yläosan, joka näkyy tossa tokassa kuvassa.
Käytiin tänään tosiaan kaupungilla, ja löysinhän mä taas vaikka mitä kivaa :) Mutta nyt vois alkaa vähän rajottaan tota shoppailua, tai ees alkaa käymään enemmän kirppareilla niin säästäis rahaa. Eilen oli tosi ihanan keväinen ilma mut tänään sato taas lunta... Mutta toivottavasti huomenna on taas kiva ilma :)
Mun picnikin kuukausittaisesta kuvarajasta on menny jo 59%, ja nyt on vasta 17. päivä :D Pitää vissiin tehä toinen tunnus, ku mä en pysty bloggerinkaan kautta kuvia tänne laittaan. Ei mulla muuta, nyt rupeen leipoon ja laittaan ruokaa :)
ps. jee jo 65 lukijaa! :) ja muistakaahan myös heittää kommenttii!

1 kommentti:

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8