no worries mate


IMG_1234[1]
IMG_1226[1]
IMG_1228[1]
IMG_1232[1]
Tänään oli taas tosi peruspäivä. Aamu suju kivasti koska heräsin puol tuntii normia aikasemmin ja oli ihanaa ku ei tarvinnu juosta kouluun. Tästä lähtien voi yrittää olla ajoissa. Päivä meni ihan ok, vikoilla kuviksentunneilla olin yksin, koska darijan oli kipeänä. Ne tunnit meni mulla vähän hukkaan, ku soittelin Lindalle, pelasin temple runia ja kuuntelin nrj:tä.
Eilen illalla mä leikkasin mun hiuksista huonot latvat pois, huhhuh mitä kaks-kolme ja nelihaarasia siellä oli :D Nyt mun hiukset tuntuu jotenki heti paljon sileämmiltä ja tuuheammilta, mutta se on varmaan vaan kuvitelmaan, koska mä kuitenki leikkasin vaan max. 2 senttiä pois. Silti koulussa mä löysin vielä jostain kohista kuivia ja kääntyneitä latvoja ja ne ois tarkotus siistiä tänään. Muuten mun ilta kuluu mantsan kirjan kanssa, koska huomenna on se koe... Ja huomenna on myös se pepe wilbergin keikka, saa nähä millanen se sitte on . Huomenna postailen taas.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8